Konferencija Playbrand

Djeca - mali veliki potrošači, 19. studenog 2010.

Za koga je ova konferencija, tko je pozvan?

  • marketinški stručnjaci
  • zaposlenici u marketinškim odjelima tvrtki
  • zaposlenici u agencijama za tržišne komunikacije
  • dizajneri
  • svi oni koji nude ili prodaju proizvode namijenjene djeci i mladeži
  • zaposlenici u prodaji
  • direktori poduzeća
  • poduzetnici
  • zaposlenici u medijima
  • zaposlenici u različitim institucijama
  • roditelji itd.

Današnje generacije djece odrastaju brže

Djeca i tinejdžeri danas imaju veliki utjecaj na obiteljske kupovine, pa su i jedan od najbrže rastućih tržišnih segmenata u svijetu. Marketinški stručnjaci izdvojili su tweense, posebno zanimljiv segment djece u dobi od 8 do 14 godina. Marketinška teorija i praksa utvrdile su da potrošnja kod djece raste uz stopu od 20%, što je brže nego kod bilo koje druge demografske skupine. Martin Lindstrom, autor knjige Brand Child, predviđa da će se potrošnja potaknuta odlukama djece udvostručiti svakih 10 godina.

dijeteU svakodnevnom životu djeca su bombardirana Disneyevim likovima na svemu što ih okružuje. Pri komuniciranju s djecom, treba voditi brigu o etičnom komuniciranju. Zakon o zaštiti potrošača propisuje zabrane i stručnjaci ih navode u Kodeksu oglašavanja, ali pri tome većina poduzeća na lukav način zaobilazi navedena pravila.
Marketinški stručnjaci moraju upoznati današnje generacije djece jer se potpuno razlikuju od prošlih. U SAD-u ih nazivaju KGOY (Kids Grow Up Young). To znači da odrastaju brže, povezaniji su, izravniji i potpuno informirani o svijetu oko njih. Roditelji im povećavaju džeparce, poklanjaju više pažnje te tako raste njihov utjecaj pri odlukama o kupovini. Podaci govore da jedno od dvoje američke djece u svakoj prilici teži izraziti mišljenje o odabiru branda, a već u ranoj dobi jedno od troje djece preferira određenu marku automobila. Takvo poznavanje i privrženost brandu ima važnu ulogu kod ponašanja pri kupnji i u zreloj dobi, stoga je poduzećima cilj već u najranijoj dobi ostvariti vezu s djecom.
Gdje je granica učinkovite marketinške komunikacije i etičnog komuniciranja - saznat ćemo na konferenciji Playbrand!

Program:

08:30-09:00 Kava dobrodošlice

09:00-09:10
Djeca: mali veliki potrošači - Dijalog s djecom je IN
(Elvira Mlivić Budeš, Filaks)

09:10-09:20
Djeca: mali veliki potrošači
(Kamilo Antolović, sudski vještak za oglašavanje i tržišne komunikacije)

09:20-09:35
Diners Club Medo Štedo kreditna kartica - za budućnost Vašeg djeteta
(Irena Džepina, Erste Card Club d.d.)

09:35-10:05
Zaštita prava djece u medijima
(Suzana Kulaš, Predsjednica Suda časti HURA)

10:05-10:30
Odgovorno oglašavanje i prehrambena industrija
(Olivera Međugorac, Nestlé Adriatic d.o.o.)

10:30-11:00
Odnos industrije oglašavanja prema djeci
(Ured Pravobraniteljice za djecu)

11:00-11:30
Što djeca žele?
(Damir Ciglar, Imago reklamna agencija)

11:30-12:00 Pauza

12:00-12:30
Što znamo o malim-velikim potrošačima
(Tatjana Rajković, GfK)

12:30-13:00
Retoričke fore za reklame nore
(Mirela Španjol-Marković, Ciceron komunikacije)

13:00-13:30
Odgovornost kulturnih ustanova u marketingu usmjerenom prema djeci (Vitomira Lončar)

13:30-14:30 Ručak

14:30-15:00
Stvaranje oduševljenja u komunikaciji s djecom i mladima
(Zvonimir Pavlek)

15:00-15:30
Tata, kupi mi auto...
(Dubravka Miljković)

15:30-15:55
Lifestyle djece u Hrvatskoj
(Davor Tolić, Ipsos Puls)

15:55-16:00 Završna riječ

Iz ureda Pravobraniteljice za djecu potvrdili su sudjelovanje na konferenciji riječima: "Odnos industrije oglašavanja prema djeci važan je segment našeg rada, kako na općoj razini, tako i povodom pritužbi građana. Djeca kao potrošači nisu propisima adekvatno zaštićena od utjecaja reklama. Zakon o zaštiti potrošača brine se za ekonomske interese potrošača, ali ne i za njihovu psihološku, socijalnu, razvojnu i moralnu dobrobit... Zbog svega navedenog izražavamo zadovoljstvo vašom namjerom organizacije konferencije na ovu temu te se nadamo da će ona doprinijeti boljem razumijevanju, ali i zaštiti djece od neprimjerenih i potencijalno štetnih sadržaja."

Hrvatska udruga poslovnih žena KRUG pokrovitelj je konferencije. Konferenciju su podržali riječima: "Smatramo da su djeca najveće bogatstvo koje čovjek ima te je važno više pažnje posvetiti njihovom razvoju. Jedan od najvažnijih učinaka na dječji razvoj ima svakako marketing koji je postao sve agresivniji i neprimjereniji djeci. Hrvatska udruga poslovnih žena KRUG podržava konferenciju Playbrand i smatra da će nas ovaj hvale vrijedan projekt barem malo potaknuti da obratimo više pažnje na sadržaje koji se nude našoj djeci."

Konferencija će se održati 19. studenog 2010. godine, a za djecu sudionika (od 8 do 14 godina) tvrtka Ciceron komunikacije d.o.o. će 20. studenog održati i malu pokaznu komunikacijsku radionicu "Kako se vidim ja, a kako me vide drugi?"

Dovedite svog tweena u Ciceron komunikacije d.o.o. i omogućite mu da nauči ono o čemu im ne govore ni u vrtićima, ni u školama, ni na fakultetima, a što zapravo svi od njega očekuju!

Teme radionice "Kako se vidim ja, a kako me vide drugi" (rezervirano za djecu sudionika od 8 do 14 godina):

- Mogu li utjecati na to da se sviđam drugima
- Kako djelujem kada sam pogrbljen
- Kako izgledati samopouzdanije nego što jesam
- Vidim li se onako kako me vide drugi
- Što prljavi nokti i prljava majica govore o meni
- Koliko je osmijeh važan
- Čujem li se onako kako me čuju drugi
- Kako postići da me slušaju
- Po čemu znam da je netko ljut

Kotizacija iznosi 1.390,00 kn + PDV.

Mjesto održavanja: Four Points by Sheraton Panorama Zagreb (hotel Panorama)

Kotizacija se odnosi na sudjelovanje na konferenciji 19. studenog i sudjelovanje djeteta na komunikacijskoj radionici koja će se održati 20. studenog 2010.

Želite sudjelovati?
Javite nam se na marketing@filaks.hr ili prijavnicu pošaljite faxom na 01 2430 135

Ponudu i prijavnicu preuzmite na ovom linku.