Kontakt podaci

Anglo - Adria poslovno savjetovanje

Anglo - Adria poslovno savjetovanje
Poslovni centar Almeria, Ulica grada Vukovara 284
10 000 Zagreb

Tel: 01 551 0200 / 01 551 0300
Fax: 01 373 9159

E-mail: info@anglo-adria.com
Web: www.anglo-adria.com

O ustanovi

Timska inovativnost i kreativnost - diferencijacija na novi način

Trajanje:

Datum održavanja: Jednodnevna trening radionica, 23.09.2014.

Mjesto održavanja:

Zagreb, Poslovni centar Almeria, Ulica grada Vukovara 284

Treneri: Marina Taslak

Kome je radionica namijenjena?
Trening je namijenjen voditeljima timova, odjela i direktorima tvrtki koji žele graditi inovativnu klimu i organizaciju, te aktivno koristiti kreativni potencijal i sposobnosti kod sebe i drugih kako bi osigurali dugoročnu uspješnost i održivost tvrtki. Također, jako je koristan i djelatnicima od kojih se očekuje da na dnevnoj razini kreativno pristupaju poslovnim izazovima i uspješno postižu ciljeve.

Ciljevi treninga: Na današnjem tržištu opstaju, uspijevaju i rastu fleksibilni, otvoreni i kreativni, oni s jasnim ciljem i voljom. Kreativnost nije nešto što imamo ili nemamo - to nije osobina već kompetencija koja se razvija trudom i vremenom, kada se to želi i zna kako, a dokaz za to sudionici će dobiti već na radionici. Njen prvi cilj je aktiviranje kreativnog stava sudionika u pristupu zadacima i izazovima. Svrha ove trening radionice je kroz vježbe, simulacije i tehnike otkrivanja stila inoviranja podići svijest sudionika o sebi i drugima u ovoj domeni, potaknuti njihovo korištenje vlastitih, timskih i organizacijskih kreativnih kapaciteta, te unaprijediti njihove vještine u području konkretnih i odmah primjenjivih kreativnih tehnika i procesa inoviranja.

Sadržaj radionice

• osobni primjeri – rušenje mitova o kreativnosti, motivacija za promjenu
• kreativnost – biti (usvajanje kreativnog stava), znati kako – kreativni proces, početi djelovati kreativno
• model «5 I»  kreativnosti  - proces za razvoj kreativnosti kao kompetencije
• pojam inovativnosti – definiranje i odvajanje te povezivanje s pojmom kreativnosti – organizacijske implikacije i diferencijacija
• otkrivanje inovacijskog stila – vježba, diskusija i implikacije za osobu/tim
• Shapirov model kreativnog tima – kako osigurati da imamo i gradimo takav u svojoj okolini– prepoznati stil inovativnosti kod sebe i djelatnika, potaknuti multipliciranje njihovih snaga u suradnji po fazama
• 4 faze inovacije 
• odabrane tehnike kreativnosti – različite tehnike za konkretne probleme
• Six thinking hats – kreativna tehnika za rješavanje problema, vođenje sastanaka za ideje i donošenje odluka, te za kreativnost u timu
• Disneyeva strategija kreativnosti – vježba i implikacije za pojedinca i tim
• motivacija za kreativni rad te aktivno suočavanje s izazovima – osobni cilj
• kako stvoriti kreativnu klimu i stav u timu/organizaciji – faktori na koje voditelj može utjecati

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...