Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: +385 31 629 616
Mob: +385 91 333 77 95

E-mail: edukacija@mirakul.hr
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

Napredne prodajne vještine

Trajanje:

6. travnja 2018. godine

Mjesto održavanja:

Zagreb, Kraš Auditorium, Ravnice 48

Sposobnosti za prodaju i pregovaranje s klijentima potrebno je kontinuirano razvijati radi uspješnog i dugoročnog održavanja odnosa. Prilagodba prodavača svakom pojedinačnom klijentu/kupcu je neophodna, stoga prodavač mora razumjeti i naučiti raspoznavati koje pregovaračke taktike i stilove može primijeniti u pojedinim prodajnim aktivnostima. Kreiranje jedinstvenog prodajnog prijedloga uz korištenje adekvatnih prodajnih metoda i alata, uz proaktivan pristup samoj prodaji, omogućit će prodavaču bolju i uspješniju prodaju.

Seminarom će se proći prodajne prezentacije rješenja kupčevih problema, što uključuje i prigovore na cijenu, te ukazati na najčešće pogreške u prodaji. Kroz ‘Prodajni lijevak’ prodavače će se usmjeriti na korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora za uspješno zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti.

Sadržaj seminara:

  • Kako koristiti 12 prodajnih okidača u prodajnom procesu
  • Zašto koristiti cross-selling i up-selling?
  • Praktičan primjer prodajnog procesa – role play Najčešće pogreške u prodaji
Case study koji rješavaju polaznici:
– Prodajne metode i alati
– Kreiranje jedinstvenog prodajnog prijedloga
– Otvaranje prodajnog razgovora
– Prodajni lijevak – korištenje pitanja po etapama prodajnog razgovora (otvorena, zatvorena, neutralna)
– Opis proizvoda korištenjem argumentacije (značajka – prednost – korist)
– Prodajne prezentacije rješenja kupčevih problema
– Rješavanje prigovora na cijenu
– Zaključivanje prodaje i postprodajne aktivnosti

Cilj seminara:

Primjerom pokazati polazniku praktično korištenje svih faza prodajnog procesa i potom vježbati na praktičnim primjerima kako bi polaznik povećao broj zaključenih prodaja na osobno zadovoljstvo i zadovoljstvo svoje tvrtke. Posebno mjesto pripada cross-sellingu, up-sellingu kao i prodajnim okidačima i njihovoj primjeni u uspješnom zaključivanju prodaje. Seminar će se sastojati od snažne interakcije između polaznika i predavača. Jezgrovita i jasna prezentacija obogaćena je velikim brojem praktičnih primjera i pripremljenih vježbi. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.

Ciljna skupina:

Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati usješniji prodavači.

Predavač:
Kamilo Antolović završio je marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Ima preko 25 godina iskustva na različitim poduzetničkim, menadžerskim i marketinškim poslovima u Hrvatskoj i regiji. Utemeljitelj je i direktor agencije K&K PROMOTION od 1993. te od 2002. predsjednik Direktorija OmnisGroupe. Bio je predavač niza ekonomskih predmeta u Trgovačkoj školi u Zagrebu te viši predavač na Visokoj školi AGORA za menadžment tržišnih komunikacij. Sada je viši predavač na Visokom učilištu ALGEBRA-studij digitalnog marketinga. Kao član ili voditelj tima sudjelovao je u više tisuća marketinških projekata i kampanja na domaćem i regionalnom tržištu za vodeća domaća i niz međunarodnih poduzeća i brandova. Objavio je deset knjige te više stotina komentara i stručnih članaka u nizu medija te redovito piše blog (www.poslovni-savjetnik.com i drugi). Sudjelovao je u nizu priprema zakona i kodeksa iz područja tržišnog komuniciranja te je predavao je na više stotina edukativnih programa iz područja interpersonalne komunikacije, javnog nastupa, prodaje, pregovaranja i marketinga za gotovo sva vodeća hrvatska i regionalna poduzeća s preko nekoliko tisuća sudionika. Obnašao je funkciju predsjednika HURA-e i predsjednika Organizacijskog odbora PRIME-a, zamjenika direktora FESTO-a i predsjednika Suda časti HURA-e te člana Žirija Festivala BiH, Superbrands Hrvatska i drugih. Uvršten u Who is Who Croatia. Dobitnik je niza strukovnih nagrada i priznanja te je prvi je stalni sudski vještak za oglašavanje i tržišne komunikacije u Republici Hrvatskoj te član Suda časti HURA-e.

Kotizacija:

Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za ranije uplate iznosi 1.390,00 kn + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Prijave:

Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava

 

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...