Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: +385 31 629 616
Mob: +385 91 333 77 95

E-mail: edukacija@mirakul.hr
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

Komunikacija s „teškim“ klijentima

Trajanje:

23. ožujka 2018. godine

Mjesto održavanja:

Zagreb, Kraš Auditorium, Ravnice 48

Ovaj seminar se bavi jednim od najvećih izazova u komuniciranju za sve djelatnike –neovisno o vrsti posla i rangu. Naime, komuniciranje s «teškim» klijentima je značajno zahtjevnije od onog u standardnim situacijama jer su „teški“ ljudi, neovisno o tome jesu li interni ili eksterni klijenti, osobe koje se brže i lakše uzrujaju, razljute ili naprosto izgube kontrolu. To su ljudi koji imaju (lošu) naviku povisiti glas, tj. vikati, koristiti neodgovarajuće riječi – tj. vrijeđati, verbalno pa čak i fizički prijetiti.

Ukratko, riječ je o ljudima koji ne upravljaju svojim emocijama na odgovarajući način. Cilj seminara je prepoznati takve sugovornike, otkriti „okidače“ zbog kojih jesu ili postaju „teški“ te pružiti alate i „zlatne savjete“ kako s njima učinkovitije komunicirati i time izbjeći stres koji je najčešća posljedica komunikacije s „teškim“ klijentima“.

Sadržaj seminara:

  • “Teški” ljudi” – interni i eksterni klijenti
  • “Zašto sugovornici mogu biti i/li postati “teški”?
  • “Teški” kolege na istoj razini – interno, horizontalno komuniciranje
  • “Teški” podređeni – interno, vertikalno silazno komuniciranje
  • “Teški” nadređeni – interno, vertikalno uzlazno komuniciranje
  • “Teški” klijenti – eksterno, vertikalno uzlazno komuniciranje
  • Važna pitanja koja si trebamo postaviti u komuniciranju s “teškim” internim i eksternim klijentima
  • Konstruktivna komunikacija – kako da, a kako ne komunicirati s “teškim” internim i eksternim klijentima
  •   Emocionalna inteligencija i komunikacija s “teškim” internim i eksternim klijentima
  • Načelni savjeti/vještine ophođenja s uzrujanim internim i eksternim klijentima

Cilj seminara:

Ukazati na važnost umijeća komuniciranja s naglaskom na one manje ugodne, a ponekad i krizne situacije i sugovornike. Riječ je o delikatnoj komunikaciji na raznim hijerarhijskim razinama s tzv. “teškim” sugovornicima. Ti “teški” ili zahtjevni sugovornici mogu biti interni i eksterni klijenti – na istoj i/li različitoj hijerahijskoj razini – u istom i/li drugom odjelu, timu, tvrtki…Glavni cilj ovog seminara je odgovoriti na pitanja: kako se ciljanom “teškom” sugovorniku obratiti pravim riječima, izreći ih na odgovarajući način u pravo vrijeme i na pravom mjestu?

Ciljna skupina:

Seminar je namijenjen poslovnim tajnicama koje su na dnevnoj bazi uključene u komunikaciju u poduzeću na svim razinama, ali i svim drugim djelatnicima svih hijerarhijskih razina koji svakodnevno kontaktiraju sa suradnicima, kupcima/ klijentima, poslovnim partnerima i drugim interesno utjecajnim skupinama.

Predavačica:
Mr.sc.oec. Marija Novak-Ištok je magistra ekonomskih znanosti i magistra politologije te je u nastavnom zvanju višeg veleučilišnog predavača (Sveučilište u Zagrebu i  Vijeće veleučilišta i visokih škola Hrvatske). Tijekom svog petanestgodišnjeg predavačkog iskustva na veleučilištima, nositeljica je i predavačica na kolegijima: Komunikacijske vještine, Krizni menadžment, Upravljanje vremenom, Ponašanje potrošača, Umijeće poslovnog pregovaranja. Uz to je u uglednim tvrtkama, ustanovama i poslovnim školama održala na stotine otvorenih i in-house seminara na teme iz komuninikologije, marketinga i menadžmenta. Pozivani je predavač na konferencijama, savjetovanjima i drugim stručnim skupovima. Ima certifikat za EU Executive programa,  Intercultural Business Communication, didaktičko-metodičkih i psihologijskih radionica. Uz to što je politekonomistica, ima cetrifikat stilistice i vizažistice te se bavi imidž konzaltingom za poslovne ljude i političare. Kao bivša novinarka (Vjesnik) posvećena je i kontinuiranom pisanju te je autorica  i koautorica više udžbenika (Poslovni bonton, Psihologija komunikacije 1 i 2, Marketing…), knjiga, članaka, edukativnih videa na teme soft skills-a. Recenzentica je više udžbenika, knjiga i članaka. Kontinuirano surađuje s medijima (Radio Sljeme, 24 sata, Večernji list, Jutarnji list, Poslovni savjetnik/ Tajnica hr…). U stalnom je predavačkom timu Hrvatske gospodarske komore za posrednike u prometu nekretninama, na Veleučilištu  Vern’ za turističke vodiče. i dr.

Kotizacija:

Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za ranije uplate iznosi 1.390,00 kn + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Prijave:

Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava

 

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...