Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: +385 31 629 616
Mob: +385 91 333 77 95

E-mail: edukacija@mirakul.hr
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

GDPR-novi EU zakon o zaštiti osobnih podataka

Trajanje:

13. travnja 2018. godine

Mjesto održavanja:

Zagreb, FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold

Od 24. svibnja 2016. godine na snazi je nova uredba Europske unije o zaštiti osobnih podataka, GDPR (engl. General Data Protection Regulation), koja će zamijeniti trenutne obvezujuće lokalne zakone o zaštiti osobnih podataka. Hrvatska se sve do 25. svibnja 2018. nalazi u razdoblju prilagodbe poslovnih subjekata na novu uredbu kada GDPR stupa na snagu u cijeloj Europskoj uniji te su do tada svi poslovni subjektni u Hrvatskoj obvezni završiti svoja usklađivanja.

Obzirom da nepoštivanje novih uredbi može rezultirati novčanim kaznama i do 20 milijuna EUR-a ili 4% godišnjeg prometa, neupitno je koliko je važno educirati zaposlenike da u potpunosti razumiju nove uredbe Europske unije. Dodatno, neki poslovni subjekti morat će imati i tzv. kvalificiranog službenika za zaštitu osobnih podataka (DPO – Data Protection Officer) koji će izravno biti odgovoran Upravi.

Sadržaj seminara:

·         Što se sve smatra osobnim podatkom kupca i osobnim podatkom posjetitelja trgovine

·         Koje osobne podatke služba za korisnike smije zahtijevati od potrošača, a koje osobne podatke od potrošača smije zahtijevati služba za rješavanje reklamacija

·         Kako se čuvaju osobni podaci koji se prikupljaju u radu s potrošačima

·         Tko ima pravo pristupa podacima koje trgovac prikuplja

·         Video nadzor u trgovinama i način čuvanja video zapisa, tko ima pravo pristupa video zapisima

·         Prikupljanje osobnih podataka putem newslettera

·         E-mail kupca/posjetitelja – predstavlja li osobni podatak

·         Agencija za zaštitu osobnih podataka-AZOP

·         Kako se prijavljuje evidencija zbirki osobnih podataka

·         Kako se čuvaju i vode zbirke osobnih podataka

·         Što znači da trgovac mora imati tehničku, kadrovsku i organizacijsku zaštitu osobnih podataka

·         Kome se osobni podaci smiju davati, kako se smiju obrađivati i koliko dugo se smiju čuvati

·         Tko ima pravo pristupa osobnim podacima

·         Od kada je trgovac obvezan primjenjivati pravila nove Uredbe o osobnim podacima tzv. GDPR

·         Što trgovcima i poslodavcima donosi GDPR

·         Službenik za zaštitu osobnih podataka i njegove obveze

·         Voditelj zbirke osobnih podataka  Izvršitelj obrade osobnih podataka

·         Prekršajne kazne i što se smatra prekršajem kod prikupljanja osobnih podataka

·         Koje su posljedice povrede pravila o zaštiti osobnih podataka

·         Što ako Agencija za zaštitu osobnih podataka utvrdi povredu zaštite osobnih podataka

·         Naknada štete potrošaču uslijed povrede osobnih podatka

·         Kako se popunjava evidencija o zbirkama osobnih podatka pri Agenciji za zaštitu osobnih podataka

·         Koje je sve zbirke osobnih podataka dužan voditi trgovac

·         Kartice vjernosti i zaštita osobnih podatka

·         Zaštita osobnih podataka u prodavaonicama i ostalim poslovnim zgradama trgovca

·         Nadzor zaposlenika i zaštita osobnih podatka

·         Tko je izvršitelj obrade osobnih podataka

·         Što je prikupljanje, a što obrada osobnih podataka

·         Koje su obveze ako se osobni podaci iznose izvan Republike Hrvatske

Ciljna skupina:

Sve institucije, tijela, uredi i agencije Unije koji obrađuju osobne podatke.

Predavačica:
Dijana Kladar je pravnica koja se pretežno bavi komunikacijskim i digitalnim tehnologijama, pružanjem pravne potpore i savjetovanjem domaćih i inozemnih kompanija u svim aspektima njihova poslovanja. Niz godina radi kao odvjetnica koja je fokusirana na trgovačko pravo, upravljanje trgovačkim društvima, e-commerce poslovanje i radno pravo. Kao pravni stručnjak sudionik je mnogih radnih skupina  za izradu zakonskih tekstova pri Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstvu pravosuđa, te surađuje s inozemnim i domaćim tijelima koja kreiraju politiku zaštite potrošača i osobnih podatka na razini EU. Predsjednica je Saveza potrošačkih udruga i članica upravnog odbora eCommerce Hrvatska. Dijana završava poslijediplomski studij iz trgovačkog prava i prava društava.

Kotizacija:

Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 5. travnja iznosi 1.390,00 kn + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Prijave:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...