Kontakt podaci

Logiko d.o.o.

Logiko d.o.o.
Barčev trg 14
10000 Zagreb

Tel: 01 6602 557
Fax: 01 6602 557

E-mail: info@logiko.hr
Web: www.poslovni-seminari.com

O ustanovi

5 vještina za uspješno vođenje nabave

Cijena:

1.470 Kn + PDV

Mjesto održavanja:

Zagreb, Cromosov toranj, Avenija grada Vukovara 271

Seminar je namijenjen voditeljima nabave, logistike i lanca opskrbe te referentima nabave te svim tvrtkama koje žele unaprijediti učinkovitost djelatnika u odjelu nabave i logistike.

Koje su koristi od seminara

Koristi za poduzeće:
Samo smanjenje troškova po jedinici proizvoda više nije dovoljno za uspjeh. Puno veće uštede u nabavi postižu se kroz djelovanje na usklađivanju strategije nabave sa poduzećem. Bolje upravljanje vremenom omogućava nam strateško i proaktivno djelovanje te lakše određivanje prioriteta. Dobre i kvalitetne odnose i partnerstva stvaraju slobodni i neovisni ljudi i organizacije.
 
Koristi za pojedince:
Kad smo proaktivni upravljamo stvarima, a ne one nama – djelujemo sigurniji i lakše napredujemo u poslu. Kada se oslobodimo pritiska vremena i poslova koje moramo dobiti, postajemo neovisni da stvorimo kvalitetne odnose, komunikaciju i karijeru. Ako djelujemo na osnovu načela puno lakše određujemo prioritete za sebe osobno i za odjel nabave i za poduzeće

Sadržaj

1. Proaktivnost u nabavi
Proaktivne ljude pokreću vrijednosti
Krug preokupacija i krug utjecaja
Širenje kruga utjecaja
Savjeti za komunikaciju voditelja nabave sa izvršnim rukovodstvom
Reaktivan govor ? proaktivan govor
 
2. Postavljanje ciljeva u nabavi
Kako odrediti ciljeve
Ciljevi u nabavi
Usklađivanje strategije i ciljeva nabave sa poduzećem
Definiranje prioriteta na osnovu načela
Razlika između vodstva i upravljanja
Implementacija metrike u nabavi
Koliko su važni ciljevi u pregovorima?
 
3. Određivanje prioriteta ili upravljanje vremenom u nabavi
Četiri naraštaja u upravljanju vremenom
Metode u upravljanju vremenom (Eisenhowerova metoda, ABC i Pareto analiza)
Tiranija hitnog
Važnost II kvadranta
Vrste delegiranja u nabavi
 
4. Izgradnja odnosa pobjednik-pobjednik
Elementi za izgradnju povjerenja s dobavljačima
Primjeri iz prakse: Partnerstva između proizvođača i dobavljača
Dobavljač: prijatelj ili neprijatelj? („Zatvorenička dilema“)
„win-win“ ili nema sporazuma
Pregovaranje u nabavi
Učinkovita suradnja
 
5. Redoslijed u komunikaciji
Nastojte prvo shvatiti pa tek onda biti shvaćeni
Shvaćanje i percepcija
Razgovor o razlikama
Empatija
Konflikt ili „niti vidim niti čujem“

Metode: Polaznici će biti poticani da aktivno sudjeluju u timskim aktivnostima kao što su timske diskusije i prezentacije, poslovne igre i simulacije
 
Vježbe:
Promjena paradigme i percepcije,
Vježba slušanja,
'Pregovarač crni pojas',
SMART ciljevi,
„Win-win“,
„Zatvorenička dilema“
 
Test: Kako trošimo vrijeme
 
Primjeri: Strateško povezivanje Toyote s dobavljačima; Savezi vs. preuzimanje

Case study: Zara i Dell Computer

Cijena uključuje
    * Ručak, kava i sokovi u pauzama
    * Stručna predavanja Logiko konzultanta temeljena na najnovijoj svjetskoj praksi
    * Pisani materijali koji pokrivaju program
    * Prezentacija u elektronskom obliku zajedno sa vježbama i rješenjima
    * Uvjerenje o pohađanju seminara
    * Popis sudionika seminara sa podacima za daljnje kontakte
    * Besplatan parking

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...